Thursday, May 21, 2020

सञ्चार प्रविधि

        
   

     
          समय परिर्वतनशिल छ, परिर्वतन समयको माग हो र समय सापेक्ष हरेकचिज बदलिंदै वा परिवर्तन भएर जान्छ चाहे त्यो कुनैपनि जिवको जिवन व्रिmया होस या विकासको अर्को पाटो । समय सापेक्ष हामिले आफुलाई पनि परिर्वतन गर्नसक्नुपर्छ र एउटा सकारात्मक परिवर्ततन सफलताको अर्को कडि हो ।


 तसर्थ एउटा नयां आविष्कार समयसंगै पुरानो भएर जान्छ र अर्को नयां आविष्कारको अभाव वा आपुर्तिको महसुस हुन थाल्छ र त्यसले नौलो सिर्जनाको आगमनको आभाष दिईरहेको हुन्छ । त्यसैगरि हरेक व्यक्तिमा भिन्नाभिन्नै सिप, ज्ञान वा अनुभव हुनेगर्दछ । एउटाको अनुभव अर्कोलाई नौलो लाग्नसकछ भने कसैलाई पुरानो ,आजको यो आईरन यजमा पुरानो प्रविधिलाई लाई पन्छयाउदै नयां प्रविधिले अत्यधिक स्थान ओगटन सफल भएको छ, त्यसमध्ये डिजिटल मार्केटिंग पनि एक हो । यो शब्द कतिपयलाई नौलो हुनसक्दछ भने कतिपयलाई यो बर्दान साबित भएको छ यसबारेमा सानो जानकारि यहां साम :- 

डिजिटल मार्केटिंग भनेको सञ्चारको एउटा यस्तो प्रबल माध्यम हो जस्ले एउटा व्यक्तिबाट अर्को जो जससंग सम्बन्धित रहेका वा हरेक तह तप्काका व्यक्तिसामु जानकारि प्रदान गर्न पुलको काम गर्दछ । त्यसलाई सामान्य भाषमा डिजिटल मार्केटिङग भनिन्छ । यस्को प्रयोग विगतका दिनहरुमा बढि खर्चालु जस्ते रेडियो,टेलिभिजन , पत्र पत्रिका ,पम्पलेट, होरिङग बोर्ड, सिनेमाघर लगाएतका विभिन्न माध्यमहरु हुने गर्दथ्यो भने आज आएर यो एउटा सजिलै जानकारि प्राप्त गर्न सकिने कम खर्चालु र जुनसुकै ठाउंमा बसेर कुनैपनि परिस्थितीमा एउटा सानो भुभागमा रहि आफ्नो सेवा सुविधा दिन सक्ने भएकोले यो धेरै लोकप्रिय र हरेकको ढुकढुकि बन्न सफल भएको छ भन्दा अनर्थ नलाग्ला डिजिटल मार्केटिङ्गमा हरेक कम्पनीको समानहरु बिक्रीवितरण गर्न सकिन्छ । तर यस्मा विचार पुर्याउनु पर्ने कुरा के भने रुवर्तमान समयमा बजारमा कुन कम्पनीको समानको कति माग भैरहेको छ त्यो बुझ्नु अत्यधिक जरुरी रहेको हुन्छ । हरेक व्यक्तिको आफ्रनै तर्क परिभाषा होला तर हामीले डिजिटल मार्केटिङ्गमा बिक्री गर्ने प्रोडक्स भने सामान्यतयास् दुई भागमा विभाजन गरिएको छ जस्तै स् (डिजिटल प्रोडक्स र फिजिकल प्रोडक्स । डिजिटल प्रोडक्समा सामान्यतयाः हेर्न सकिने,सुन्न मिल्ने तर छुन नमिल्ने समानहरुलाई लिइन्छ भने फिजिकलमा यसको ठिक बिपरित हुन्छ। जसलाई हामी छुन,हेर्न,सुन्न पनि सकछौ। जस्तैः मोबाइल कम्प्युटर सफ्टवेयर,भिडियो अडियो बुक, सि प्लस प्लस जाबा, फोटोसप एम।एस एक्सेल एसेक्टरा डिजिटल प्रोडक्स अन्तर्गत पर्छ भने मोबाइल फोन ,लुगाफाटो ,मोटर वाइक , टेलिभिजन, विमान आदि फिजिकाल प्रोडक्स अनर्तगत पर्दछ। यी समानहरुलाई नै हामीहरुले डिजिटल मार्केटिङ्गको माध्यमद्धारा सेल्स गरने प्रक्रिया हो डिजिटल मार्केटिंग तर कहां रु कसरि क्रमशः 











No comments:

Post a Comment